..noriza ishak..

.
RSS

ujung mggu...

assalamuaalaikum..

moning sume!cuti ujung mggu kali nie aku dok terperap dlm bilik jaa..sgt cemuih!dok menghadap lptp jaaa..xda idea nk p mana..lg pon,duit dah xda nk berjalan2...haha..so,mmg kena ikat kaki..

mggu lepas aku keja berjalan jaa,p PD laa,p MP laa..p karoke laa..dh kengkawan ajak,aku on jaa..bila g nk berjalan ngn depa nie..t cuti sem 4 bulan,ha,xbley berjalan cmnie dah..dok umh t,mak bukan bg sgt keluaq berjalan...haha..

"bley nk berjalan,tp kena beringat laaa..kita mai berhijrah kt melaka nie,bukan tok berjalan jaa.."nshat nie sgt bermkna buat aku!tq my dear fren,kerana mengingatkn ku..huhuh..mak pon daa bising2,asal tepon jaa,msti aku dok kt luaq..tp xpa,mak tau aku kuaq ngn sapa,rapat ngn sapa..mak pon dh kenai zue,ct sume tue...x la mrah sgt..hehe..cume kena beringat la nk p mana2 pon..

pgi ahad cmnie ,daa slasai mndi pa sume,kpala aku lak pening...cnfrm angin masok pala nie..berat ja rasa..huhu..dok layan lagu2 kt carta era..roomate lak xda..sgt sunyi umh nie!tu yg menyebabkn aku sgt cemuih!kalo ada teman nk menyembang,ok gak kan..tp nk wat cmna,kena pham laa..roomate aku dh berkahwin..time ujong mggu nie,masa tuk balek umh suami dia laa..huhu...so sweet laa depa nie!

orait..dh xtau nk taip paaa..idea kering dah..tke cre sume!have a nice day!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: